Zo kan je de bouw van een woning goed laten verlopen

Zo kan je de bouw van een woning goed laten verlopen

Ben je van plan om een nieuwe woning te bouwen? Dan is het verstandig om je overal op voor te bereiden. Je wilt immers niet dat je na verloop van tijd de bouw moet staken of andere problemen krijgt. Voordat je een professional als https://bornlegal.nl/ inschakelt, is het goed om zelf ook al te kijken wat er allemaal bij komt kijken. Maar wat is er dan allemaal nodig voordat je met de bouw kan starten? En hoe zorg je voor een goede organisatie? Hieronder staan een aantal belangrijke stappen voor jouw woning.

Het budget en de financiering

Begin je helemaal aan het begin? Het is belangrijk dat je als eerste bekijkt hoeveel geld er beschikbaar is voor de bouw van de woning. Het bedrag moet realistisch zijn, maar tegelijkertijd ook nog zorgen dat je geen financiële problemen krijgt. Geef echter nooit meer geld uit dan je je kan veroorloven. Als je nog niet precies weet hoeveel je kan gebruiken voor een woning, kan je een financieel adviseur inschakelen. Op een later moment heb je deze ook nog nodig om de financiering daadwerkelijk te kunnen regelen. Denk aan de hypotheek die bij de woning nodig is, het betalen van de aannemer en alle werknemers.

De locatie en het uiteindelijke ontwerp

Je gaat dan op zoek naar een geschikte locatie. De locatie maakt een wereld van verschil voor jouw woning en jouw wooncomfort. Doe als eerste onderzoek naar de verschillende gebieden. Kijk welke locatie het meeste aan jouw behoeften voldoet. Houd hierbij rekening met meerdere factoren, zoals

toegankelijkheid, nabijheid van voorzieningen, veiligheid en potentiële waardestijging van het onroerend goed. Ook kan je aan de hand van de locatie jouw woning goed gaan ontwerpen. Werk samen met een architect of een ervaren ontwerpteam om een gedetailleerd ontwerp van je huis te maken.

De richtlijnen en vergunningen

Het is dan tijd om alles volgens de richtlijnen uit te voeren. Hier komen de vergunningen en de regelgeving om de hoek kijken. Voordat je met de bouw kunt beginnen, moet je de nodige vergunningen en goedkeuringen verkrijgen van de relevante autoriteiten. Raadpleeg ook de lokale bouwvoorschriften en zorg ervoor dat je aan alle vereisten voldoet. Vergeet ook niet om een goede planning te maken. De bouwvergunning heeft namelijk een bepaalde tijdsduur en zonder planning krijg je het niet voor elkaar om alles naar wens te krijgen. Bekijk het bouwrecht en je staat niet snel voor verrassingen!

Zorg voor betrouwbare partijen

Het vinden van een ervaren en betrouwbare aannemer is van vitaal belang voor een succesvol bouwproject. Vraag om aanbevelingen, controleer referenties en bekijk eerdere projecten van verschillende aannemers. Werk samen met een aannemer die bekend staat om zijn professionaliteit, vakmanschap en het nakomen van afspraken. Ook op het gebied van leveranciers van de benodigde bouwmaterialen moet je goed opletten dat je betrouwbare partijen inschakelt. Het is wel aan jou om op tijd tot een bestelling over te gaan, maar de leveranciers moeten alles op de aangegeven tijd leveren.

Waarom een verhuisbedrijf in Almelo inschakelen

Waarom een verhuisbedrijf in Almelo inschakelen?

Je gaat verhuizen vanuit of naar Almelo, maar bent nog aan het twijfelen of je een verhuisbedrijf in Almelo gaat inschakelen. Waarom zou je een verhuisbedrijf inschakelen in plaats van zelf te verhuizen? In dit artikel zullen we deze vragen beantwoorden en de voordelen van het inhuren van een verhuisbedrijf in Almelo bespreken.

Wat doet een verhuisbedrijf?

Volgens deze website is een verhuisbedrijf een professionele dienstverlener die gespecialiseerd is in het efficiënt en veilig verplaatsen van goederen en bezittingen van het ene naar het andere adres. Ze bieden een breed scala aan verhuisdiensten, waaronder inpakken, laden, transporteren, lossen en zelfs het uitpakken van je spullen in je nieuwe woning. Verhuisbedrijven beschikken over de nodige ervaring, kennis en middelen om een verhuizing soepel en zonder gedoe te laten verlopen.

Waarom schakel je een verhuisbedrijf in Almelo in?

Het inschakelen van een verhuisbedrijf in Almelo kan een verstandige keuze zijn om verschillende redenen. Laten we eens kijken naar enkele van de belangrijkste voordelen:

1. Efficiëntie en tijdbesparing

Verhuizen kan een tijdrovende taak zijn, vooral als je het zelf probeert te doen. Een verhuisbedrijf in Almelo kan je veel tijd besparen door het hele verhuisproces te stroomlijnen. Ze hebben ervaring in het efficiënt inpakken en vervoeren van je bezittingen, zodat je je kunt richten op andere belangrijke zaken.

2. Professionele verpakking en bescherming van je bezittingen

Een van de grootste zorgen bij verhuizen is het veilig transporteren van je waardevolle bezittingen. Een verhuisbedrijf beschikt over de nodige expertise om je spullen op de juiste manier in te pakken en te beschermen tijdens het transport. Ze gebruiken speciale verpakkingsmaterialen en technieken om schade aan je bezittingen te voorkomen.

3. Ervaring en kennis

Verhuisbedrijven hebben ervaren professionals in dienst die weten hoe ze met verschillende situaties en uitdagingen tijdens een verhuizing moeten omgaan. Of het nu gaat om het verplaatsen van zware meubels door smalle deuropeningen of het navigeren door verkeersdrukte, ze hebben de vaardigheden om de klus te klaren.

4. Verzekering en aansprakelijkheid

Een ander voordeel van het inschakelen van een verhuisbedrijf is de verzekering en aansprakelijkheid. Mocht er tijdens de verhuizing iets misgaan, zoals schade aan je bezittingen, dan zal een gerenommeerd verhuisbedrijf de verantwoordelijkheid op zich nemen en eventuele schade vergoeden. Dit geeft je gemoedsrust tijdens het verhuisproces.

Zelf verhuizen of verhuisbedrijf in Almelo?

Nu je bekend bent met de voordelen van het inschakelen van een verhuisbedrijf in Almelo, vraag je je misschien af of je zelf moet verhuizen of een verhuisbedrijf moet inhuren. Hoewel zelf verhuizen een optie kan zijn als je een kleinere verhuizing hebt en over voldoende tijd en energie beschikt, zijn er verschillende aspecten waar je rekening mee moet houden:

Tijdsbesteding en stress

Verhuizen kan een stressvolle gebeurtenis zijn, vooral als je niet over de nodige ervaring en hulpmiddelen beschikt. Zelf verhuizen kan veel tijd en moeite vergen, wat extra stress met zich meebrengt. Een verhuisbedrijf kan deze last van je schouders nemen en een stressvrije verhuizing garanderen.

Kostenoverwegingen

Hoewel het inschakelen van een verhuisbedrijf in Almelo kosten met zich meebrengt, kan het uiteindelijk een kosteneffectieve keuze zijn. Zelf verhuizen kan verborgen kosten met zich meebrengen, zoals het huren van een vrachtwagen, het kopen van verpakkingsmateriaal en het betalen van brandstofkosten. Een verhuisbedrijf heeft alle benodigde middelen al in huis, waardoor je uiteindelijk geld kunt besparen.

Veiligheid en schade

Een onjuiste verhuisaanpak kan leiden tot schade aan je bezittingen of zelfs persoonlijk letsel. Verhuisbedrijven hebben professionals die getraind zijn in het veilig hanteren van zware voorwerpen en het efficiënt verpakken en vervoeren van je spullen. Dit minimaliseert het risico op schade en ongelukken tijdens de verhuizing.

Gemak en gemoedsrust

Uiteindelijk gaat het om gemak en gemoedsrust. Het inhuren van een verhuisbedrijf biedt je het gemak van een stressvrije verhuizing, waarbij professionals het werk voor je doen. Je kunt je richten op het regelen van andere aspecten van je verhuizing en vertrouwen op de expertise van het verhuisbedrijf.

Vier tips om je routine voor het slapengaan te verbeteren

Vier tips om je routine voor het slapengaan te verbeteren

Slaap is enorm belangrijk voor mensen. Toch hebben te veel mensen te weinig slaap. Nogal vreemd, vind je niet? Slaap bereidt je namelijk voor op de dag, het heeft invloed op je emoties, prestaties en fysieke gezondheid. Je bedtijd routine heeft veel invloed op hoe goed je ’s nachts slaapt. Daarom helpen we je graag je bedtijd routine te verbeteren met vier passende tips!

1. Geef meer prioriteit aan je huidverzorgingsroutine

Het liefst rol je direct je bed in zonder een tien stappen huidverzorgingsroutine. Klinkt dit bekend? Zorg er dan voor dat je huidverzorging niet in de badkamer staat, maar in een mandje naast je bed. Het is meer in het zicht en het zorgt ervoor dat je vaker je huid de aandacht geeft die het verdient. Het is niet nodig om tien verschillende serums, moisturizers en reinigers te gebruiken. Drie stappen zijn al genoeg:

  • Reinig eerst je gezicht met een hydraterende reinigingsgel in de badkamer, dit kan direct na het tandenpoetsen. Loop dan naar je bed en voer de andere stappen uit.
  • Breng een exfoliant aan om je gezicht te reinigen van dode huidcellen en ongewenste bacteriën.
  • De laatste stap is het aanbrengen van een nachtcrème. Nachtcrème herstelt je huid wanneer je slaapt. Het zorgt er ook voor dat je de volgende ochtend uit bed stapt met een gehydrateerde en opgeknapte huid.

Door je aan een huidverzorgingsroutine te houden, bereid je je voor op je slaap en word je fris wakker. Wie wil dat niet?

2. Slaap in goed beddengoed

Slapen is natuurlijk nog beter wanneer je beddengoed hebt dat goed aansluit op jouw behoeftes en ook op de vorm van je matras, kussens en dekbed. Een veel voorkomende behoefte is om een persoonlijk dekbed te hebben. De meeste mensen bewegen veel tijdens het slapen. Dit is vervelend wanneer jij en je partner onder hetzelfde dekbed liggen. Het aanschaffen van twee eenpersoons dekbedden en dekbedovertrekken is dus helemaal niet zo gek. Eenpersoons dekbedden en dekbedovertrekken kun je ook vinden bij Cinderella.nl.

3. Schuif de technologie aan de kant

De grootste verstoorders van je perfecte nachtroutine zijn je mobiel, laptop, tablet, digitale horloge en televisie. Er zijn twee redenen waarom deze apparaten je van je rustgevende routine weghouden. Ten eerste proberen TikTok, Instagram, YouTube en Netflix je aandacht zo lang mogelijk vast te houden. Deze platformen zijn een snelle afleiding van het dagelijkse leven. Ten tweede geven ze mensen het gevoel van verbinding met de rest van de wereld.

Leg voordat je aan je slaaproutine begint je mobiel en andere apparaten aan de kant. Niet alleen om een gezondere relatie te krijgen met het gebruik van je apparaten, en je volledige routine uit te kunnen voeren. Maar ook voor de kwaliteit van je slaap. Het is bewezen dat het blauwe licht van je technologische apparaten je wakker houdt.

4. Begin met journaling

Door de dag heen heb je veel verschillende emoties, gedachten, en waarschijnlijk ook ontmoetingen. Het is belangrijk dat je dit allemaal kan verwerken. Journalen helpt door emoties, gedachten en gebeurtenissen een plekje te geven. Het kan je ook helpen om doordachte keuzes te maken.

Journaling is vergelijkbaar met het bijhouden van een dagboek. Er zijn verschillende manieren die je zou kunnen gebruiken om jouw journal avontuur te starten.

  • Schrijf elke dag een reflectie van je dag op
  • Schrijf op wat je de volgende dag zou willen bereiken
  • Schrijf op waarvoor je dankbaar bent

Deze vier tips zullen je zeker helpen om vanavond lekker weg te dromen!

3 tips voor als je als starter een huis wilt kopen

Wanneer je graag uit huis wilt, dan heb je over het algemeen twee keuzes: een huis huren of een huis kopen. Een huis kopen is dan volgens vele mensen de slimste zet omdat je hiermee geen geld ‘weggooit’ en het investeert in je huis. Maar wat is er nu belangrijk als je als starter in de woningmarkt zelf een huis wilt kopen? In dit artikel geef ik je 3 tips die je kunt gebruiken als je van plan bent een huis te kopen.

Zorg dat je eigen geld in kunt leggen

Het is logisch dat je als starter (en misschien wel nooit) een gekocht huis niet in één keer kunt betalen, hiervoor sluit je een hypotheek af. Voorheen kon je naast de 100% van de waarde van je koophuis ook nog extra geld bijlenen, bijvoorbeeld in de vorm van een starterslening. Dit kon je dan gebruiken om in je huis te steken. Tegenwoordig kan dat niet meer en kun je enkel de kosten koper meefinancieren. Moet er nog veel verbouwd worden aan het huis of wil je een huis kopen die eigenlijk iets boven je budget ligt, waardoor de hypotheekkosten hoog uitvallen? Dan kun je het beste wat eigen geld inleggen. Zorg dan ook dat je van tevoren goed spaart, zodat je ook geld hebt om het huis je eigen te maken. 

Vraag hulp aan je ouders

Wanneer je zelf nog nooit een huis hebt gekocht, dan is het logisch dat je hier niet alle ins en outs van weet. Het is daarom altijd goed om ervaren mensen in je omgeving te vragen om hulp. Neem bijvoorbeeld je ouders, als zij hun woning gekocht hebben tenminste. Vraag hen om tips, maar bedenk wel dat de tijden ook veranderd kunnen zijn sinds zij gekocht hebben. 

Misschien kunnen je ouders ook financieel bijstaan, maar dat is voor iedereen anders. Wellicht kunnen je ouders een schenking doen of kun je een gedeelte van het geld lenen van je ouders. 

Werk samen met een aankoopmakelaar

In de huidige markt staan huizen vaak maar kort te koop. Je moet er dan ook snel bij zijn als je een huis wilt kopen, maar dat kan best lastig zijn als je niet goed weet waar je op moet letten. Een aankoopmakelaar kan je hierbij een stuk op weg helpen en je ondersteunen bij bezichtigingen en de aankoop.

Het is wel belangrijk dat je een aankoopmakelaar kiest die de buurt kent waar je wilt gaan kopen. Wil je bijvoorbeeld een huis kopen in Hoogeveen, dan kun je beter geen aankoopmakelaar uit Deventer inhuren. 

 

gootsteen

Woning grondig reinigen voor de verkoop

Bij de verkoop van een woning wil je tijdens een bezichtiging direct een goede indruk achterlaten op potentiële kopers. Dit betekent dat het grondig reinigen van je woning noodzakelijk kan zijn. Denk aan de gootsteen ontstoppen, om te voorkomen dat het water in de wasbak blijft staan als een geïnteresseerde de kraan opendraait. Ook maakt het ontstoppen van de gootsteen of bijvoorbeeld het doucheputje dat hier geen stank meer uit zal komen tijdens een bezichtiging. Een vervelend ruikend putje is het gevolg van afval wat in de afvoer is blijven steken. Er zijn meer klussen die je voor de bezichtigingen uit kunt voeren om een goede indruk achter te laten. 

Schimmel verwijderen op wanden in huis 

Naast het ontstoppen van de gootsteen is ook schimmel gemakkelijk verwijderen een klus die je voor de bezichtigingen uit zou moeten voeren. Schimmel op wanden of het plafond kan diverse oorzaken hebben. Denk aan doorslaand vocht, optrekkend vocht of bijvoorbeeld een probleem met condensatievocht. Schimmel geeft de ruimtes in huis een onhygiënische uitstraling. Daarbij kan schimmel schadelijk zijn voor je gezondheid, of die van de toekomstige bewoners van de woning. Er zijn speciale sprays verkrijgbaar, waarmee het verwijderen van schimmel makkelijker wordt. Je zou de wand na het verwijderen van de schimmel opnieuw kunnen schilderen. Zo lijkt deze als nieuw! 

schimmel

Vloer onderhouden voor verkoop woning 

Een derde klus is het onderhouden van de vloer. Tapijt kan z’n oorspronkelijke kleur verliezen, door kleine zanddeeltjes die zich aan de haren van het tapijt hechten. Met een stofzuiger verwijder je deze vuildeeltjes vaak niet volledig. Het gebruik van een professioneel apparaat is noodzakelijk. Een houten vloer moet eerst geschuurd worden. Vervolgens kun je de vloer opnieuw lakken of van een laagje was voorzien. Zo lijkt deze weer helemaal fris! Bij een vloer van PVC is het gebruik van stoom wenselijk. Net als voor het verwijderen van schimmel bestaan er ook voor het onderhoud aan vloeren speciale sprays. 

Vergeet de tuin niet te onderhouden 

Als de schoonmaakklussen in huis uitgevoerd zijn, is het zaak om de tuin aan te pakken. Verwijder het onkruid uit de borders, maai het gras en verwijder een groene aanslag op de tegels van het terras. Mensen willen straks heerlijk kunnen ontspannen in de tuin. Het is aan jou om te laten zien dat de tuin bij je woning hier alle ruimte voor biedt! 

Wat is vastgoedrecht?

Met vastgoed, onroerend goed of onroerende zaak worden een bepaald stuk grond plus alles gebouwen die daarop staan bedoeld. Huizen, appartement en bedrijfsgebouwen worden allemaal beschouwd als vastgoed. De naam vastgoed is bedacht omdat de gebouwen niet verplaatsbaar zijn, dus ‘vast’. In juridische gevallen wordt vaak gesproken of onroerende zaken, maar in principe wordt er allemaal hetzelfde mee bedoeld. Uiteraard zitten er een veel rechten op vastgoed, omvatting benoemd als vastgoedrecht. Wat is dat nou precies?

Wat is het?

Vastgoedrecht is iets waar zowel bedrijven, particulieren als overheidsinstanties bij betrokken kunnen raken. In principe bevat vastgoedrecht alles rondom de koop, huur of verbouwing van onroerende zaken waaronder bedrijfspanden, woningen, appartement of puur de grond. Omdat veel rechtsgebieden samen komen is vastgoedrecht een zeer complexe materie, vastgoedrecht is dus eigenlijk een overkoepelend recht waaronder alle regelgeving omtrent roerende zaken vallen.

Waarom je een advocaat moet inschakelen bij problemen

Omdat vastgoedrecht zo complex is, komen er natuurlijkerwijs veel regels bij kijken. Gezien de continue ontwikkelingen die plaatsvinden is het onmogelijk voor particulieren of ondernemers om constant op de hoogte te blijven van alle huidige regels en rechten. Het is ook zo dat de belangen van bijvoorbeeld aannemers, overheden, woningcorporaties etc allemaal anders zijn, de risico’s nemen daardoor ook toe. Omdat dit allemaal zo complex is, heb je advocaten die zich puur op vastgoedrecht richten, kies bijvoorbeeld voor een SWDV advocaat in vastgoedrecht.

Waar kunnen de advocaten je bij bijstaan?

Omdat de term vastgoedrecht zo ontzettend breed is, zijn er heel veel zaken waar advocaten je kunnen bijstaan. Deze zaken zijn onder andere de volgende:

  • De advocaten kunnen je bijstaan bij het voeren van onderhandelingen.
  • Ze kunnen helpen bij het opmaken en controleren van allerlei contracten
  • Als iemand denkt dat een andere partij zich niet aan de gestelde verplichtingen houdt kan je met hulp van advocaten deze partij tot nakoming verplichten.
  • Als je zelf aansprakelijk wordt gesteld
  • Als je een arbitrageprocedure wilt starten
  • Als je een vergunningsaanvraag wilt indienen of als er één afgewezen is.
  • Bij het aangaan van geschillen over een huurovereenkomst of huurrecht.
  • Bij geschillen over de staat van oplevering van een pand aan het einde van een huurovereenkomst
  • Wanneer je te maken krijgt met een wanbetaler
  • Aan- of verkoop van vastgoed
  • Bij aanspraken op bouwkundige garanties
  • Bij geschillen of vragen over erfpacht

Aandachtspunten bij je huis verkopen

Wat is er belangrijk om op te letten bij het verkopen van je huis in Roosendaal? Er komt namelijk behoorlijk wat kijken bij het verkopen van je huis. Wanneer het de eerste keer wordt dat je een huis gaat verkopen weet je hoogstwaarschijnlijk niet er precies om de hoek komt kijken. Daarom wordt er in dit artikel een aantal belangrijke aandachtspunten besproken.

Verkopen met een makelaar?

Wanneer je ervoor kiest om zelf je huis te verkopen kunnen er kosten worden bespaard. De makelaarskosten heb je dan geen last van. Alleen wegen deze makelaarskosten zwaarder dan de tijd en energie die je er zelf moet insteken om je huis verkocht te krijgen. Voor vele mensen zijn de kosten voor een makelaar hen dan ook dubbel en dwars waard. Vooral in een stad is het wat moeilijker om een huis zelf te verkopen. In een dorp weet iedereen al vrij snel dat een huis te koop staat. In een stad ligt dat anders. Het is dan ook aan te raden om een makelaar in te schakelen voor het verkopen van je huis.

Welke makelaar moet ik kiezen?

Bij het kiezen van de juiste makelaar zit er nogal een verschil in de service die geboden wordt. Hierdoor zit er ook een behoorlijk verschil in prijs bij een makelaar. Om de juiste makelaar te vinden is het aan te raden om goed te kijken naar de presentaties van andere huizen. Wanneer je een bepaalde presentatie goed vindt kun je kijken welke makelaar je hierbij kan helpen. Bij een traditionele makelaar kan er meer worden uitbesteed, terwijl bij een internetmakelaar veel van jezelf gevraagd zal worden.

aandachtspunten-huis-verkopen-1 (002)

Investeren in je huidige woning

Hoe gek het misschien ook klinkt, een investering in je huis kan bijdragen aan een snelle verkoop van je huis. Het hoeft natuurlijk geen grote investering te zijn, maar wanneer je iets hebt opgeknapt zal dit een betere indruk achterlaten bij de potentiële koper. Wanneer het huis niet goed is onderhouden zal dit een negatieve invloed hebben. Dus knap het op waar dit nodig is. Vooral wanneer je tijdelijk twee huizen hebt zul je snel van het huis af willen. Anders worden er dubbele woning lasten betaald.

Huis verkopen doe je zo

Er zijn meerdere manieren waarop je je huis kunt verkopen. Dit is mogelijk met makelaar of helemaal zelf. LBB Naber geeft je een aantal opties. Het is vaak afhankelijk van hoeveel kennis en tijd je hebt voor het verkopen van je huis.

Deeldienst

Vind je het zelf niet zo een probleem om alles rondom de verkoop van je eigen huis te regelen. Je hebt echter alleen hulp nodig bij het maken van de foto’s. Het is mogelijk deeldiensten af te nemen. Dit betekent dat je alleen betaalt  voor de diensten die jij nodig hebt. Dit is een bekende mogelijkheid, wanneer er geprobeerd wordt geldt te besparen.

Een internetmakelaar

Na de deeldienst is er nog een goedkopere versie van een makelaar. Dit is de internetmakelaar. Zij werken online, dit is dus vaak een goedkopere manier. Het is echter belangrijk na te gaan wat je precies krijgt voor het werken met zo een internetmakelaar. Het moet nog steeds van voldoende kwaliteit zijn en je wilt nog steeds voorzien worden van voldoende advies. Normaal gesproken gaat een internetmakelaar ervan uit dat je als verkoper ook actief meedenkt. Er zijn verschillende soorten aanbieders en manieren van dienstverlening. Het is dus belangrijk een juiste internetmakelaar te kiezen die bij jou past.

huis-verkopen-doe-je-zo-2 (002)

Makelaar

Bij een ‘normale’ makelaar betaal je een courtage. Dit is vaak een percentage van de verkoopprijs. Dit zorgt ervoor dat de makelaar ook zijn best moet doen om een zo hoog mogelijke verkoopprijs te verkrijgen. Dit percentage is vaak ook afhankelijk van de vraagprijs van het huis. In de courtage kan vaak nog worden onderhandelen. De makelaar zorgt ervoor dat de verkoop van het huis op gang gaat komen. Het huis wordt dan bijvoorbeeld op enkele websites geplaatst. Daarnaast zorgt de makelaar voor de bezichtigingen en kan hij voor je onderhandelen. Met een makelaar kan vaak een full-service pakket worden afgesproken.

Je huis veilen

Moet je je huis snel kwijt en je verwacht dat dit op termijn niet snel gebeurt, dan is er de mogelijkheid op een veiling. Dit is tevens een manier die vaak wordt gebruikt bij huishoudens die in de schuldsanering moeten. Dit kan gedaan worden bij verschillende partijen. Deze veiling dient dan altijd onder toezicht van de notaris plaats. Er wordt dan met de notaris een bedrag afgesproken en dan wordt er telkens 1000 euro afgehaald totdat iemand bereid is het huis te kopen.

demo-attachment-44-gallery201606280023

Palletboxen voor transport/logistiek

Palletboxen zijn uitermate geschikt voor transport/logistiek en de opslag van zeer uiteenlopende goederen. U kunt er bijvoorbeeld vloeibare producten (ook levensmiddelen) in opslaan maar ze zijn ook zeker geschikt voor het vervoer van onderdelen zodat deze allemaal netjes bij elkaar blijven en niet door elkaar komen liggen zodat u niets meer vinden kunt na de fase transport/logistiek.

Ga voor de Multibox

Een palletbox is een stevig product dat vaak vele jaren meegaat en dat u steeds kunt hergebruiken, ook tijdens het vervoer. Als u kiest voor bijvoorbeeld de Multibox van MP Packaging dan gingen daar al veel bedrijven u in voor want er zijn wereldwijd al meer dan 1,5 miljoen exemplaren van verkocht. De Multibox is zeer solide en kan wel meer dan 15 jaar meegaan bij normaal vervoer. Deze box kunt u voorzien van allerlei accessoires zoals een deksel, een labelhouder of een bodem van kunststof om onderin de palletbox te zetten.

Kenmerken van de Multibox tijdens vervoer en opslag

Multiboxen zijn inklapbaar zodat deze wanneer ze niet gebruikt worden weinig ruimte in beslag nemen in het magazijn of als ze tijdens het vervoer op de terugweg leeg zijn. Voor de Multibox wordt gebruik gemaakt van de Big Bag logistiek. Hierbij wordt een zak in de box geplaatst waarin de goederen gedaan worden. Door het plaatsen van een palletbox om deze zak heen is de inhoud goed beschermd tijdens het transport/logistiek en de opslag. Bovendien zorgen de boxen er ook voor dat deze niet kunnen gaan schuiven tijdens het vervoer. De boxen zijn stevig en kunnen wel zo’n 1000 kilogram gewicht per box aan maar zijn ook stapelbaar. Ze staan op een goede pallet en tijdens het vervoer kunt u twee lagen op elkaar stapelen. Voor opslag geldt mits het magazijn uiteraard hoog genoeg is dat u wel tot vijf lagen hoog kunt gaan.